Una educadora social trabajará con mujeres que padecieron ablación genital
23/10/2011 - S. C. / El Progreso (Lugo)
Laura Vilaboy prepara su viaje a Kenia para el próximo verano, pese al reciente secuestro de dos cooperantes en este país Tiene 28 años y muchas ganas de colaborar en la erradicación de la mutilación genital femenina en África. Esta educadora social, que antes de meterse en esta aventura estuvo dando charlas por institutos sobre la desigualdad, no teme ser víctima de secuestro en Kenia.Información relacionada
''Ademais de alfabetizalas, tamén lles darei varias charlas para conciencialas de que non teñen por que sufrir a mutilación xenital e tamén lles darei nocións básicas sobre habilidades sociais e sobre a maternidade'', explica esta cooperante.
Laura Vilaboy permanecerá en Kenia entre quince días y un mes. Se pagará el viaje, la estancia y la manutención. Saldrá caro, pero espera recibir mucho a cambio. ''Pagas a viaxe e non recibes ningún diñeiro a cambio, intentan buscarche a hospedaxe máis barata. Pero a recompensa emocional e física non é comparable con nada. Acollín un verán a unha nena saharaui e empecei a concienciarme con estes temas. Tirábame Kenia e por iso me apuntei a este proxecto. En principio, iría con outra rapaza. Non teño medo. Non estás libre nunca de que che pase algo. Iso tamén aquí, pero creo que, normalmente, respéctase bastante as ONG que van colaborar con eles e, ademais, sempre tes persoas de contacto alí por se hai algún problema'', afirma.
Esta educadora social cuenta que su familia todavía ve con recelo este viaje, pero ella está empeñada en seguir adelante. ''A familia ten medo, pero respecta a miña decisión'', señala, convencida. El contacto con el mundo del voluntariado también fue fortuito para Laura. Conoció la ONG con la que viajará a través de un familiar suyo que trabaja en servicios sociales. ''Fun voluntaria con eles noutros programas como, por exemplo, Barha Party, que consistiu nunha festa para recadar fondos para a India, para un centro onde recoller as fillas de prostitutas'', explica.
No hay comentarios:
Publicar un comentario